Our RieNiey Journey

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 23, 2014

Mummylicious ~ Susu Kambing (Untuk Bayi, Kanak-kanak dan Dewasa)

Assalamualaikum dan Happy Deepavali :) bagi yang menyambutnya ye

Hari ini nak introduce satu jenama produk susu yang saya sendiri dah cuba. Ceritanya bermula apabila saya mencari-cari produk susu kambing for my little Aqil. Dipendekkan cerita, susu ini juga telah digunakan atau diminum oleh anak sepupu saya. Dia pun suggestkan susu ni.

Produk ini juga sesuai untuk ibu mengandung dan yang menyusukan bayi. Mari kita lihat khasiat yang terdapat dalam susu kambing Mummylicious :)






Ini pula beberapa testimoni daripada pengguna yang telah mencuba produk ini.





Susu Kambing Asli (untuk kanak-kanak dan dewasa) dan Susu Kambing Asli (untuk bayi umur bawah setahun)

Susu Kambing Perisa Coklat, Strawberi dan Vanila. ( Saya suka yang strawberi. Baunya pun sedap)
:)

Jemput minum :). Selalunya saya minum di awal pagi sebelum memulakan tugas harian. Ini stok di pejabat :)


Untuk maklumat lanjut boleh layari ke FB ini ----> Mummylicious Official
Ataupun boleh PM/Whatsapp saya : 0125434378 (yani)
Area/Kawasan : Jasin, Melaka @ Pontian, Johor

Marilah kita sama-sama membudayakan amalan meminum susu kambing. Mulakan dari anak-anak kecil. :)

post signature

No comments:

Post a Comment